Verzending
Hieronder staan de meestgestelde vragen en antwoorden over de verzendingen van Silvano
- Hoe hoog zijn de verzendkosten?
- Met welke logistieke partner wordt mijn product verstuurd?
- Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
- Past het bed door de deur en of trappengat?
- Hoe kan ik zien of producten op voorraad zijn?
- Ontvang ik een Track & Trace om mijn bestelling te volgen?
- Ik heb de verkeerde producten ontvangen?
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
We berekenen over onze producten GEEN verzendkosten vanaf een aankoopbedrag van € 20,- . Voor bestellingen onder € 20,- brengen wij € 6,95 verzendkosten in rekening. De retourzending is GRATIS.
Met welke logistieke partner wordt mijn product verstuurd?
De verzending wordt binnen Nederland geleverd door PostNL en in België door Bpost. Nadat uw bestelling is overgedragen aan de pakketdienst, ontvangt u van ons PostNL/Bpost een e-mail met een Track & Trace, zodat u op de website van PostNL/Bpost de status van uw bestelling kunt volgen.
Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Silvano verkoopt zowel losse accessoires en onderdelen als ook complete boxspring bedden en matrassen. Voor de zorgvuldigheid hanteren wij hiervoor drie verschillende levertijden
Toppers, Bedtextiel en accessoires
Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, is de volgende dag in huis. Wanneer u losse accessoires en bedtextiel bestelt dan geldt ‘Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, is de volgende dag in huis’. De producten moeten wel op voorraad zijn. Dit wordt vermeld tijdens het bestellen van de artikelen. U ontvangt de producten per pakketpost. Voor de toppers geld een levertijd van 1-2 weken, ook deze producten ontvangt u per pakketpost.
Matrassen & Lattenbodems
Wanneer u losse topdekmatrassen, matrassen of lattenbodems bestelt variëren de levertijden van 1 - 2 weken. Dit is afhankelijk of uw product op voorraad is. De matrassen en lattenbodems worden geleverd door een transporteur waarmee wij nauw samenwerken. Het transportbedrijf zal altijd telefonisch een afspraak met u maken voor de levering van deze producten.
Complete Boxspringbedden
De levertijden van complete boxspring bedden variëren van 1 week - 4 weken. Dit is afhankelijk of uw boxspringbed op voorraad is. Wanneer u uw boxspringbed bij ons besteld dan nemen wij altijd telefonisch contact met u op. In dit gesprek lopen wij gezamenlijk uw bestelling door zodat wij zeker weten dat alles klopt en naar wens is. Als u een complete boxspring bij ons heeft besteld wordt deze altijd gratis bezorgd. Optioneel kunt u er voor kiezen om het te laten monteren door onze monteurs. De monteurs zullen altijd telefonisch een afspraak met u maken voor de montage afspraak.
Past het bed door de deur en of trappengat?
Houd u er rekening mee dat de boxen en / of de hoofdborden door de deur of het trappengat passen. Zeker bij de grotere afmetingen kan het evt. niet passen. Een box voor een 200cm breed bed is 100cm breed 24cm hoog en 200 tot 220cm lang. Het hoofdbord kan in sommige gevallen 220cm breed zijn, 10cm dik en 100cm hoog. Meet altijd na of het bed door de deur of het trappengat past. Indien u twijfelt bestel dan een kleinere afmeting welke wel past.
Hoe kan ik zien of producten op voorraad zijn?
Mocht het product niet op voorraad staan dan wordt er een leverindicatie in dagen aangegeven. Mochten er onverhoopt problemen met de voorraad en/of levertijd onstaan, wordt hierover door ons direct contact met u opgenomen. Op deze manier streven wij ernaar dat u ten alle tijden goed geïnformeerd bent over de actuele status van uw bestelling. Daarnaast kunt u voor eventuele vragen uiteraard ook altijd telefonisch +31 85 001 28 30 of per e-mail info@silvano.nl contact met ons opnemen
Ontvang ik een Track & Trace code om mijn bestelling te volgen?
Wanneer uw bestelling is verstuurd ontvangt u een e-mail van PostNL (Nederland) of van Bpost (België) met daarin de informatie omtrent de bezorging en een Track & Trace code zodat u uw bestelling kunt volgen. Deze mail ontvangt u een werkdag voor de bezorging.
Let op: Nadat wij de bestelling hebben overgedragen aan PostNL is het NIET mogelijk om het verdere verloop van uw bestelling te volgen in ‘Mijn Account’. Ook geretourneerde artikelen kunnen NIET worden gevolgd via ‘Mijn Silvano’.
Ik heb de verkeerde producten ontvangen?
Ik heb een verkeerde maat/kleur van een artikel toegezonden gekregen, wat moet ik nu doen?
In ons magazijn proberen wij zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling bij elkaar te zoeken. Het kan desondanks gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar u hebben verzonden.
Wanneer u artikel(en) in de verkeerde maat en/of kleur hebt ontvangen, kunt u deze het beste meteen retourneren en vervolgens op de website bekijken of het betreffende artikel nog beschikbaar is. Indien beschikbaar, raden wij u aan het artikel direct te bestellen, zeker wanneer de voorraad nog maar gering is.
Als u een nieuwe bestelling plaatst om uw verkeerde artikel(en) te vervangen, houdt u er dan rekening mee dat u de nieuwe bestelling ook vooraf dient te betalen of nog een tweede rekening ontvangt. Wij kunnen helaas vanwege technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen.
Via de betaalmethode Vooruitbetaling, Creditcard, iDeal en Rembours betaalt in eerste instantie twee keer. Na ontvangst van uw retourzending krijgt u binnen enkele dagen het restitutiebedrag op uw rekening teruggestort.
In het geval dat u de tweede keer wederom één of meerdere artikelen hebt ontvangen in de verkeerde maat en/of kleur, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via telefoon +31 85 001 28 30 of per e-mail info@silvano.nl